Velkommen til Timotheuskirken

Timotheuskirken er en moderne bykirke med mange forskellige aktiviteter og gudstjenester, men også med tid til ro og fordybelse.
Kirken er åben i dagtimerne, og du er altid velkommen til at sætte dig ind og nyde roen.

Orienteringsmøde om Menighedsrådsvalg
Tirsdag d. 17. maj kl. 17-20

Kom og lav kirke med os

Til efteråret er der valg til menighedsrådet og denne tirsdag aften i maj kan du blive meget klogere på, hvad det vil sige at sidde i menighedsrådet.

Vi afholder nemlig et orienteringsmøde om menighedsrådsvalget i september samtidigt med kirkens menighedsmøde, hvor vi fortæller om det arbejde kirken har lavet og det vi vil lave.

Så brænder du for personaleledelse, er du en haj til regnskaber eller kunne du bare godt tænker dig at være med til at træffe beslutninger om, hvad der skal foregå i kirken, er dette møde oplagt at komme til.
 - eller er du bare nysgerrig på kirken, som mød endeligt op.

Vi sørger for god stemning samt noget at spise og drikke undervejs.
I menighedsrådet kan du blive en del af et velfungerende, arbejdsomt, engageret og hjertevarmt team, hvis fælles mål er at skabe en meningsfyldt og nærværende kirke for alle aldersgrupper.

Vi glæder os til at se dig

Læs mere her

Vi er i gang med at opdatere hjemmesiden, da vores udbyder har skiftet system.

Der vil derfor være sider, der ikke helt opdateret, men vi arbejder på at løse det.

Finder du en side, hvor oplysningerne er forkert eller gamle, må du meget gerne skrive til timotheus.sogn@km.dk

Månedsfoldere
Så er majfolderen klar, og den kan læses eller downloades herunder

Man kan også hente den i kirken.

Billede og link til Sjælesorg på nettet

Du kan også følge kirkens Facebookside.

Søndagsgudstjenester